7/20/2013

IFF/ YURIA

whats up world ??
yuko is in Bangladesh and working so hard for those shoes so we def have no time to play around !!
I went to Spanish Shoes Fair and  IFF( International Fashion Fair).
It was really good study for me to check the trends out :)

みなさんこんにちワ(*'▽')
今西さんがバングラデシュで頑張っているので、
スタッフの私たちも負けていられません!!
先日スペイン靴展とIFFというアパレル展に行って
色々とお勉強させていただきました。


It was hot like crazy :(
それはそれは暑い一日でした…


But I got excited when I see this big ass sign !!
でも正面の大きなサインを見たらテンション上がりました!!

There are so many booths and some of hem were from foreign country.
たくさんブースがあって、中には海外からの出展者の方もいましたよ。

There was a clothing store used our shoes for their coordinate for their booth !!
They have shops in Tokyo ;)
アンカルネさんがブースを出していて、展示してあったマネキンの足元にはMANAの靴が!!!!!!!!




Those look good with whole clothes :) !!!!!
こうしてコーディネートされると、さらに靴が可愛く見えますよね。
ちなみに、アンカルネさんは新宿と自由が丘にショップがありますよ。
ぜひチェックしてみてくださいね。



0 件のコメント:

コメントを投稿