10/11/2013

ITALY Vol.1 / MIHO


HELLO WORLD!!
I'm skipping a few days of my biz trip and go right through to MICAM!!!
It was my first MICAM so I had tons of surprising experience until we even got to the fist exhibition day!!

1st, We prepare the booth one day before the exhibition but the site is still unfinished.
2nd, Our table had a huge nail sticking.
3nd, the Logo we ordered came out in different color

BUT... all in all, we were able to sort things out and finished preparing within 6 hours!!!

to be continued...

こんにちは。
リサーチ出張はすっとばして本題のMICAMの話題へ!
今回、私は初めての出席だったので、全てが驚きの体験でした!

1. 通常MICAMのブースは展示会1日前に準備するのですが、他のブースも準備ができていないところもあり、ハラハラしました。

2.ブース内に設置したテーブルに巨大な釘が突き抜けていて凶器化!

3.ロゴが発注した色と違っていた…

そんなこんなありつつも、何とか乗り越え6時間もかけてブース設置を終えました!

次回はMICAM初日!…もしくはYURIAのUSライフ情報です♪


0 件のコメント:

コメントを投稿