12/19/2013

Dinner/YURIA

Whats up world?!

Believe or not, I am good at cooking.
I always think what I am cooking for dinner while I eat lunch.
When I lived in the States, LA, one of my Mexican friend gave me a recipe of tacos :->
I don't know exactly why but maybe because of freezing weather in Tokyo,I remembered about her and missing Cali today so I just decided to cook one of my favourite foods Mexican Tacos !!

皆さんこんにちは♪
よく意外と言われますが、私は実は料理が得意です。
ランチを食べながら、今夜は何にしようかなーと考えています(笑)
アメリカに住んでいた頃、メキシコ人の友達のひとりが、とても美味しいタコスを作ってくれました。
今日のような寒い夜は、ロスの温暖な気候と、彼らのような陽気な性格の友達が特に恋しくなります。
なので、今夜は教わったレシピを思い出して、メキシカンタコスを作りました。

0 件のコメント:

コメントを投稿